Thursday, January 12, 2023

01/12/2023 - Jim's (SECLMW) unofficial WHAC notes (Wolverine / Hoosier)

01/12/2023 - Jim's (SECLMW) unofficial WHAC notes (Wolverine / Hoosier)
Unofficial, Uneditted and replete with errors of commission and omission

Some SECLMW area players on college rosters (with the transfer portal things can change!) -
Note: Cornerstone and Madonna have not posted their 2023 rosters as of 01/12/2023

WHAC / Wolverine Hoosier Athletic Conference - https://www.whac.net/sport/0/6

Head Coach - Chris LaMange (3rd season)
Mark Kalahar - Jackson, Michigan / Jackson Lumen Christi HS
Caden Gregory - Jackson, Michigan / Jackson Lumen Christi HS
*

Head Coach - Andrew "Drew" Maki (2nd season)
Quinn Foster - Onsted, MI / Onsted HS
Noah Bowles - Blissfield, MI / Blissfield HS (Blissfield Post 325)
Zach Agemak - Gibraltar, MI / Carlson HS
Colin Brazil - Tecumseh, MI / Tecumseh HS (Adrian Post 275)
*

Head Coach - Zach Johnston (9th season)
Mackenzie Martin - Dexter, MI / Kellogg CC
Johnny Shields - Howell, MI / Howell
Kolten Horn - Petoskey, MI / Petoskey (Petoskey Post 194)
Jarrett Batanian - Sylvania, OH / Owens CC (Blissfield Post 325)
Jordan Sherman - Homer, MI / Homer
Tyson Kleinfelter - Perrysburg, OH / Perrysburg
Ryan Taylor - South Lyon, MI / South Lyon East
*

Head Coach - Chuck Lowitzki (7th season)
2023 roster not listed (01/12/2023)
*

Head Coach - Kip McWilliams (15th season)
Ryan Uhlenhake - St. Henry, Ohio / St. Henry HS
*

Head Coach - Stan Eldridge (9th season)
Assistant Coach - Anthony Puente
Alek Wietrzykowski - Toledo, OH / Sylvania Southview HS
Trent Reed - Beaverton, MI / Beaverton (Gladwin Post 171)
Brett Dulecki - New Boston, MI / New Boston Huron HS
Dominic Puccetti - Monroe, MI / Monroe HS
Evan MacIntyre - Lincoln Park, MI / Lincoln Park HS
Jake Nightingale - Valparaiso, IN / Valparaiso HS (Valparaiso/IN Post 94)
Ethan Hochendoner - Dexter, MI / Dexter HS
Aaron Dean - Ida, MI / Ida HS
Kyle Hennessey - Temperance, MI / Bedford HS
Ryan Hulke - Anoka, MN / Anoka HS - Bismarck State JC (Anoka/MN Post 102)
Matt Nightingale - Valparaiso, IN / Valparaiso HS (Valparaiso/IN Post 94)
Donovan Sayyae - Allen Park, MI / Allen Park HS
*

Head Coach - Josh Bradford (3rd season)
Assistant Coach - Travis Pant
Assistant Coach - Kevin Suttles
Caleb Dugan - Lima, Ohio / Lima Senior HS/OH / Ivy Tech
Andrew Flowers - Toledo, Ohio / Cardinal Stritch HS/OH / Northwood
Spencer Rader - Bowling Green, Ohio / Bowling Green HS/OH
Harrison Jackson - Millbury, Ohio / Lake HS/OH
Steve Haugh - Waterville, Ohio / Anthony Wayne HS/OG / Owens CC
Joey Oehlers - Lambertville, Mich. / Bedford HS/MI (Blissfield Post 325)
Jackson Kennedy - Oregon, Ohio / Oregon Clay HS/OH
Michael Strzelewicz - Temperance, Mich. / Saint Mary's Catholic Central HS/MI
Ryan Jagodzinski - Perrysburg, Ohio / Rossford HS/OH / Owens CC
Andrew Arnston - Luckey, Ohio / Eastwood HS/OH
Caleb Loboschefski - Maumee, Ohio / Maumee HS/OH
Skylar Mays - Oregon, Ohio / Clay HS/OH / Owens CC
Brenden Holland - Riga, Mich. / Blissfield HS/MI (Blissfield Post 325)
Gavin McCool - Ann Arbor, Mich. / Pioneer HS/MI
Ryan Butler - Sandusky, Ohio / Perkins HS/OH (Sandusky Post 83)
Logan Moss - Toledo, Ohio / Whitmer HS/OH
Levi Hillard - Ottawa Lake, Mich. / Whiteford HS/MI
Matt Cousino - Erie, Mich. / Erie Mason HS/MI
Jon Marsico - Oregon, Ohio / Oregon Clay HS/OH
Bobby Heskett - Oregon, Ohio / Cardinal Stritch HS/OH
Brendan Cannon - Oregon, Ohio / Clay HS/OH / Owens CC
Devin Rooks - Toledo, Ohio / Whitmer HS/OH
Bryce Sutton - Oregon, Ohio / Clay HS/OH / Mount Union
*

Head Coach - Justin Korn (3rd season)
2023 roster not posted
*

Head Coach - Scott Kunert (8th season)
Cameron Brown - Taylor, MI / Taylor H.S.
Raymond Perez III - Dearborn, MI / Woodhaven H.S.
Justin Siegel - New Boston, MI / New Boston Huron H.S.
*

Siena Heights University - https://shusaints.com/sports/bsb/index
Head Coach - John Kolasinski (20th season)
Assistant Coach - Bill Jenny
Assistant Coach - Trevor Willis
Haydn Smith - Perrysburg, Ohio / Perrysburg
Cole VanWasshenova - South Rockwood, Mich. / Carleton Airport
Adam Wilding - Brooklyn, Mich. / Columbia Central
Brad South - Lambertville, Mich. / Bedford
Brayden Hill - Trenton, Mich. / Trenton
Ryan Sullivan - Lambertville, Mich. / Bedford
Aiden Nighswander - Deerfield, Mich. / Britton Deerfield (Adrian Post 275)
Chase Molnar - New Boston, Michigan / New Boston Huron (Blissfield Post 325)
Cole Mason - Bedford, Mich. / Bedford
Shilo Bernal - Toledo, Ohio / Toledo Central Catholic
Cameron Hammer - Bedford, Mich. / Bedford
Benjamin Meyer - Monroe,MI / Ida High School
Collin Bammer - Grosse Ile, Michigan / Grosse Ile
Brock Olmstead - Riga, Michigan / Summerfield (Adrian Post 275)
Brendan Hammer - Temperance, Mich. / Bedford High School
Ty Schroeder - Dundee, Michigan / Dundee (Adrian Post 275 / Blissfield Post 325)
Joe Kane - Tecumseh, Michigan / Tecumseh
Gavin Sluss - Adrian, Michigan / Lenawee Christian
Blake Gant - Woodhaven, MI / Gibraltar Carlson
Luc Olson - Belleville, Mich. / Belleville
Caleb Shrewsbury - Monroe, Michigan / Monroe Saints Mary Catholic Central
Kaleb Woods - Napoleon, Ohio / Napoleon HS (Napoleon, OH Post 300)
Nathan Dawson - Canton, Mich. / Ann Arbor Father Gabriel Richard HS
*

University of Michigan-Dearborn - http://athletics.umdearborn.edu/sports/bsb/index
Head Coach - Craig Cotter (1st season)
Matthew Silka - Brownstown, Mich. / Riverview Gabriel Richard High School
Evan Morin - South Lyon, Mich. / Ann Arbor Father Gabriel Richard HS - Heidelberg University
Gavin Hampton - Lincoln Park, Mich. / Lincoln Park High School
Johnny Hesterman - South Lyon, Mich. / South Lyon High School
Christopher Cannon - Taylor, Mich. / Taylor High School
Josh DeChane - Trenton, Mich. / Trenton High School
Alvaro Hernandez - Lincoln Park, Mich. / Lincoln Park High School
Garrett Gamble - Hudson, Mich. / Henry Ford College
*

UNOH / University of Northwestern Ohio -
Head Coach - Kory Hartman (13th season)
Quintel Peoples - Lima, Ohio / Lima Central Catholic High School
Junior Varsity Roster - https://www.unohracers.com/roster/0/3.php (scroll down past coaches)
Alex Keathley - Ypsilanti, Michigan / Lincoln High School
Ty Kiehl - St. Mary's, Ohio / St. Mary's Memorial High School
Kam Rivera - Defiance, Ohio / Defiance High School
Mark Schafer - Trenton, Michigan / Woodhaven High School
*

* * *

No comments: